Archiv článků

Chotěšovská 30 se blíží už po čtyřicáté!

V sobotu 17. května 2014 se uskuteční 40. ročník Chotěšovské 30. Oproti jiným ročníkům dostane každý účastník kromě pamětního listu i drobný suvenýr. V cíli pochodu bude hrát živá hudba až do večerních hodin a proběhne "soutěž o ceny". Pro všechny zájemce budou připraveny i mimořádné prohlídky...
Celý článek

Výšlap Českým údolím (TOM)

Na tento pochod jsme se vydali docela netradičně v neděli a po víc než půl roce byla našim cílem Plzeň. Sešli jsme se v 8:10 na nádraží v Chotěšově a přestože nebylo zrovna hezké počasí, sešlo se nás devět. „Žralok“ nás odvezl na zastávku Plzeň – Jižní předměstí, kde byl vlastně start naší...

Gympl na cestách

V sobotu jsme se vydali v počtu 9 lidí do Plas na pochod Gympl na cestách, kde jsme se rozdělili na dvě skupinky, na trasách 15 a 25 km. Tomáš, Pavlína a já jsme šli trasu dlouhou 25 km. Přestože trasa vedla z velké části mimo turistické trasy, bylo téměř nemožné zabloudit díky...
Celý článek

Sraz v 6:10 na zastávce ČD v Chotěšově. Veškeré informace o pochodu najdete na stránkách pochodu ZDE.

Zbirožskými lesy

V sobotu 29. března 2014 jsme vyrazili do Kařízku jenom dva. Zvolili jsme vlastní trasu přes Mýto a Sirou do Zbirohu. Po krátké prohlídce exteriérů zámku, jsme se občerstvili v pizzerii na náměstí, a pak jsme pokračovali přes Pětidomí, partyzánský kryt u Újezdu a Kařízek zpět do cíle v restauraci...
Celý článek

Sraz v 6:10 na zastávce ČD v Chotěšově. Jede se do Kařízku. Bližší informace na odkazu:  https://www.tjrozvojplzen.ic.cz/Turistickeakce.html

Jarní setkání turistů Karlovarského kraje

Jarní setkání turistů Karlovarské oblasti nabídlo 5 tras. Mně se z nich nejvíce líbily ty, které vedly přes vrch Lesný. Ten je se svými téměř 1000 metry nejvyšší kopec Slavkovského lesa. Trasu jsem si mírně upravil a vyrazil na ni z Dolního Žandova, přes Úbočí, kde začalo dlouhé stoupání na zmíněný...