Vzpomínka na léto

Šumavské putování je jeden z nejhezčích pochodů, jakých jsem se letos zúčastnil. Hned na startu jsem dostal od pořadatelů z KČT Volary velmi pěkný pamětní list, neboť trasu jsem si musel z časových důvodů upravit a zpět do Volar jsem se už nevracel.

V tomto nejvýše položeném šumavském městě jsem si prohlédl zbývající alpské domy a bývalá kasárna, kde sloužilo několik mých známých. Odsud jsem po červeném značení došel přes šumavské louky, v nichž se občas objevil dřevěný seník, na Bobík. Jeho vrchol nabízí sice jen omezený výhled, ale přesto si na jeho vrcholu tak odpočinete, že se vám nebude chtít ani dolů. Ale mně už se přiblížil čas odjezdu a tak chtě nechtě jsem sestoupil do údolí a přes Zátoň došel na její zastávku a odsud domů, doufajíc, že nějaký developer nezabetonuje tuto krajinu a nepostaví zde další šumavský Disneyland.

Fotografie z dobře prožitého dne si můžete prohlédnout ZDE.

Jirka

Kalendář akcí