Novinky

Ze severu na jih (TOM)

Náš další pochod byl z několika hledisek pro nás trochu netradiční. Jednak jsme se na pochod vydali v neděli, což u nás není úplně obvyklé a také jsme se vydali na cestu autobusem. Sešli jsme se v 8:45 na autobusové zastávce a přestože byla neděle, přijeli jsme na Sulkov přeplněným autobusem. Když...
Celý článek

Za výhledem na Výhledy (TOM)

Výlet do okolí Klenčí pod Čerchovem jsme měli naplánovaný už v létě, ale vzhledem k tropickým teplotám jsme tento výlet uskutečnili až po více jak půl roce. Sešli jsme se v sobotu 20. února na nádraží v Chotěšově a s jedním přestupováním dorazili až na nádraží v Klenčí pod Čerchovem. I přes mrazivé...

Výšlap na Kotel (TOM)

Výlet na Kotel se uskutečnil netradičně v pátek 5. 2., protože jsme měli jarní prázdniny. Na vlakovém nádraží se nás sešlo 7 (2 dospělí a 5 dětí). Vlakem jsme dojeli do Plzně na hlavní nádraží, zde jsme nastoupili do rychlíku a dojeli až do Rokycan. V Rokycanech jsme se na nádraží koukli na trasy a...
Celý článek

Přes Malesickou skálu (TOM)

Poslední lednový výlet se uskutečnil 30. 1. 2016. Bylo nás 12, z toho 9 dětí a 3 vedoucí. Sešli jsme se na nádraží a jeli jsme vlakem do Plzně. Z Jižního předměstí jsme se vydali na tramvajovou zastávku a nastoupili jsme na tramvaj číslo 4. Dojeli jsme až na konečnou na Košutce. Odtud jsme šli po...

Výlet do "Horšáku" (TOM)

První letošní výlet, který se konal v sobotu 16. ledna, nás zavál do okresu Domažlice do Horšovského Týna. Za lehce mrazivého počasí jsme se sešli v 7:30 na nádraží v Chotěšově. Sešlo se celkem 15 turistů - 3 dospělí a 12 malých tomíků. Z Chotěšova jsme jeli do Staňkova, kde jsme přestoupili na...

Značkařský průzkum v Brdech

V listopadu 2015 byl konečně zahájen průzkum navrhovaných TZT ve vojenském újezdu Brdy. Pod plzeňský kraj by mělo připadnout pět nových tras s celkovou délkou 38 km. Naše skupina prováděla průzkum plzeńské části páteřní červené TZT v úseku Míšov - Tři Trubky. Trasa povede okolo vrcholu Teslín,...

Podzimní pochod se povedl

S týdenním odstupem můžeme považovat Podzimní pochod za zdařilou akci. Ačkoliv večer před pochodem po dlouhé době zapršelo, nakonec se počasí umoudřilo a ráno se probudilo do krásného podzimního dne. Na start pochodu se dostavilo 156 účastníků včetně nás pořadatelů. Nové trasy se všem líbily a...

Krajem železné opony

Mám rád tenhle kraj podél hranic od Dyleně po Zadní Chalupy. Ostrov přírody a ticha, které naruší jen občas zvuk traktoru, jinak slyšíte pouze zpěv ptáků a ze svahů vás přivítá bučení krav. Tentokrát jsem se vypravil na bývalou rotu Sruby. Moje cesta začala na nádraží v Nýrsku, za Chudenínem jsem...

Třemšín v podzimním slunci

V sobotu 31. října 2015 jsme se vydali do Míšova. Míšov je malá obec uprostřed Brd. Na sever od Míšova je zatím vojenský újezd, kam je omezená možnost vstupu a na jih od obce je přístupná část Brd s nejvyšším vrcholem jižní části, Třemšínem. A to byl i náš cíl. Vyrazili jsme po zelené směrem na...
Celý článek
Sestavuji aktuální kalendář ...