Archiv článků

Výšlap na Radyni (TOM)

V pátek 8. srpna 2014 jsme se po neuvěřitelných 12 letech vydali s turistickým oddílem na zříceninu hradu Radyně. Sešli jsme se v 8:10 na nádraží v Chotěšově a přesto, že jsou prázdniny se nás nakonec sešlo sedm. Jeli jsme vlakem na hlavní nádraží v Plzni, kde jsme samozřejmě nezapomněli koupit...

Výšlap na Radyni

Sraz je ve čtvrtek 7. srpna 2014 v 8:10 na nádraží ČD v Chotěšově.  Jízdné je 25,- Kč, trasa cca 8 km.

Jízdenka na léto

Jízdenka na léto je výborná věc na špatném papíře. Jako držitel INkarty jsem tak mohl 14 dní cestovat vlaky Českých drah za 990,- Kč kdykoliv a kamkoliv. Kvůli pracovním povinnostem jsem měl sice jen 6 dní volno, ale i tak jsem hodně ušetřil. Celkem jsem urazil 2 668 kilometrů 41 vlaky, navštívil...
Celý článek

Večer pro klášter Chotěšov a novinky v odboru

V první řadě jste všichni zváni na pravidelnou akci "Večer pro klášter Chotěšov", která se uskuteční v sobotu 2. srpna 2014 v areálu kláštera. Podrobnosti o akci najdete na tomto odkazu: www.vecerproklaster.cz/program.html. Obzvlášť pro ty, kteří ještě klášter v Chotěšově nenavštívili, je to...

Chodorova Vrčeň

Do Nepomuka jsme vyrazili ve čtyřech vlakem v 06:15 z Chotěšova a dalším v 07:08 z Plzně. Po startu v Nepomuku na nádraží (odstartoval nás Franta "Čáp" Beneš) jsme se vydali na 13 km trasu směrem na Tojice. Dál jsme pokračovali na Liškov, kde nás čekalo v sobotním horku nezbytné...

Okolo Klatov

V sobotu 12. července jse vyrazili na pochod "Okolo Klatov. Startovali jsme z nádraží po modré až na značení Klatovského okruhu.Vystoupali jsme kolem kostela sv. Martina až na kopec Hůrka. Kousek pod kostelem je krásná vyhlídka na šumavské kopce. Dál kolem zimního stadionu až do Mercadinových...